Известие

Collapse
No announcement yet.

Много лесно се замъглява стъклото.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Очевидно се касае за много малък теч и поради това ще е трудно да се локализира. По всяка вероятност e на радиаторчето на парното или по тръбите около него.
    Аз бих пробвал първо с някаква добавка за запушване на течове.
    Въпреки, че има много мнения против такива средства, аз съм опитвал Alumaseal и съм положително впечатлен от ефекта.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:47.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Тези дни ще разкарам корите около ics-а и стелките и ще огледам много подробно всичко.

      Comment


      • #18
        Случайно да си забелязал да ти се губи хидравлична течност?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Antifog на rain-x и ще си решите проблема...аз сега поръчах няколко техни продукта.
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Случайно да си забелязал да ти се губи хидравлична течност?
            Не ми се смейте, но не знам изобщо къде се намира казанчето на хидравличната... Намерих в eLearn "Power steering fluid reservoir", обаче при мен явно е закрито от нещо по газта.
            Last edited by Doomguy; d.m.y г., 18:14.

            Comment


            • #21
              На 100% ще си решиш проблема като си смениш радиаторчето на парното.
              Лошото е че се пръскат по снадката между алуминий и пластмасата.По-точно се цепи,и добавка за спиране на теч няма да ти реши проблема.Това че зад ICS-a е сухо само може да те заблуждава,най-вероятно дренажите не са ти задръстени тотално.
              Мазненето както се досещаш е от антифриза.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #22
                Сменяй преди да е станало лошо.
                1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                Comment


                • #23
                  Първо мисля да пробвам с добавка за запушване на Лики Моли, после ако се налага ще действам .

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Първо мисля да пробвам с добавка за запушване на Лики Моли, после ако се налага ще действам .
                    "Надежда всяка,тука оставете"
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #25
                      Запушвал съм пробив в изгоряла гарнитура на глава с такава добавка. Впоследствие, когато свалих въпросната гарнитура, ясно си личеше как материалът (нещо като алуминий) се беше сплавил на мястото на пробива.
                      Трябва да се прилага спазвайки точните указания и не трябва да се предозира за до не се запушат тесни участъци от охладителната система. Някога и червен пипер вършеше добра работа.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        За хората с автоматици, ако имат такъв проблем да сменят, да не търсят закърпителни методи.

                        Много хора в чуждите форуми пищят от протекло радиаторче на парното върху ECU-то на скоростите и става много скъп ремонт и много проблеми.
                        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                        Comment


                        • #27
                          При мен имаше намокряне зад ICS-a, губех антифриз, запотяваха ми се стъклата и миришеше. Използвах добавка и от тогава около половин година всички признаци изчезнаха. Антифриза не е мръднал нито грам, вече не мирише и не се потят стъклата.

                          Comment


                          • #28
                            И при мен се запотяват много лесно,свалих корите под ицс,но теч няма,а антифриз не съм доливал цяло лято-ако има теч е много малък и тези дни мисля да пробвам с добавка и в тази връзка искам да попитам как мога да стигна до капачката на радиатора,защото на alumaseal пише,че съдържанието на опаковката трябва да се сипе директно в радиатора,а не в разширителния съд ???
                            Last edited by Алфист11; d.m.y г., 12:14.

                            Comment


                            • #29
                              Вчера си смених превантивно и моето радиаторче, че имаше съвсем малък теч, но малко ме подразни това което видях - оригиналното радиаторче беше произведено 96 година а колата ми е 2002. Явно накрая са слагали каквото им падне.
                              Alfa Romeo 166 2.5 Distinctive 2002

                              Диагностика и ремонт на
                              всякакви автомобили

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от AlexHF Покажи съобщение
                                Вчера си смених превантивно и моето радиаторче, че имаше съвсем малък теч, но малко ме подразни това което видях - оригиналното радиаторче беше произведено 96 година а колата ми е 2002. Явно накрая са слагали каквото им падне.
                                ... или просто са имали на склад повече радиатори за Капа, отколкото автомобила са произвели, та са им стигнали да ги слагат на 166 чак до 2002
                                ...
                                155 1,6 TS 16V `96
                                166 2,4 JTD `99
                                147 1,9 JTDm 8V `07

                                Comment

                                Working...
                                X